مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 5 =

قیمت حوله استخری طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد مختلف حوله استخریمرکز پخش حوله استخری طرح دار

قیمت حوله استخری بسته به کیفیت و برند تولیدی متفاوت می باشد که برای جویا شدن از قیمت روز آن می توانید به سایت حاضر مراجعه کنید. حوله استخری از پرکاربردترین نوع حوله ها بوده که در طرح ها، اندازه ها و برند های مختلف در بازار موجود می باشد. حوله استخری طرح دار از پرفروش ترین نمونه این محصول می باشد.

قیمت حوله استخری طرح دار

ابعاد مختلف حوله استخری

ابعاد مختلف حوله استخری تولید حوله استخری را برند ها و شرکت های زیادی برعهده گرفته اند که با استفاده از پارچه درجه یک، تکنولوژی روز دنیا آن را تولید کرده و به بازار ارائه می دهند، این شرکت های تولیدی انواع این حوله را در ابعاد 65*125 و 70*130 و 80*140 وارد بازار می کنند.

ابعاد حوله های استخری به گونه ای می باشد که حوله به میزان کافی و به طور کامل تمام بدن را پوشانده و استفاده از آن جهت استخر و یا کنار دریا بسیار متداول است. این حوله همچنین دارای جنس ضخیمی می باشد و از قدرت جذب بالا، نرمی و لطافت خاصی نیز برخوردار می باشد.

ابعاد مختلف حوله استخری باعث شده تا این حوله برای همه سنین مناسب باشد، همچنین پس از خشک شدن می توان از آن به منظور زیرانداز جهت دراز کشیدن، انجام ماساژ، یا حمام آفتاب و … استفاده کرد.

از انواع حوله های استخری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حوله استخری نانو
  • حوله استخری هتلی
  • حوله استخری تبلیغاتی
  • حوله استخری طرح دار
  • حوله استخری فانتزی
  • حوله استخری گلدار
  • حوله استخری دورو
  • حوله استخری مخملی

مرکز پخش حوله استخری طرح دار

مرکز پخش حوله استخری طرح دار حوله استخری همانند دیگر حوله ها در رنگ و طرح های متنوع و عموما شاد تولید می شود، البته گرایش این رنگها معمولا به سمت روشن است. همچنین طرح و مدل های استفاده شده بر روی حوله می‌تواند برجسته و یا مسطح باشد و تقریبا برای همه سلیقه ها در بازار موجود است.

حوله های استخری به دلیل کاربرد های زیاد باید از کیفیت و بافت های مناسبی برخوردار باشند و در برابر پوسیدگی مقاومت بالایی داشته باشند. این حوله ها در باشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل نیاز به شستشوی مداوم دارند تا از بروز مشکلات پوستی و حساسیت ها جلوگیری کند پس یک حوله خوب با شستشو کیفیت خود را نباید از دست نمی دهد و طول عمر بالایی دارد.

در مرکز پخش حوله های استخری این کالا با مدل های ضخیم و نازک نیز موجود می باشد که هر کدام مشتریان مخصوص به خود را دارد. البته برای خرید انواع حوله استخری می توانید به صورت اینترنتی به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و یک خرید آسان و مطمئن را تجربه نمایید.