مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =

قیمت حوله استخری باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات حوله استخری باکیفیتعرضه مستقیم حوله استخری

حوله استخری یکی از وسایل شخصی ضروری برای هر فرد می باشد که با استفاده از نخ و الیاف طبیعی بافته شده است و دارای ظاهر زیبا و شیک می باشد که توانسته مورد پسند افراد زیادی برای استفاده قرار گرفته است و میزان فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص داده است.

برای اطلاع از قیمت حوله استخری باکیفیت و شیک به صورت مستقیم از تولیدی، می توانید از مجموعه حاضر که فروشنده برتر این محصول است، بهره مند گردید.

قیمت حوله استخری باکیفیت

مشخصات حوله استخری باکیفیت

مشخصات حوله استخری باکیفیت همانطور که می دانید پوست از حساس ترین عضوهای بدن محسوب می شود که مراقبت و محافظت از آن برای هر فرد در طول زندگی امری واجب و ضروری شمرده می شود.

حوله از جمله وسایل شخصی می باشد که تماس مستقیم با پوست پس از استحمام در حمام و استخر دارد و به عنوان وسیله ای شخصی برای بهداشت پوست می باشد که کیفیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حوله استخری یکی از مدل های برتر خوله پس از استحمام می باشد که دارای انواع مختلف همانند حوله دست و صورت، حوله کوتاه، حوله بلند، حوله تن پوش و.. می باشد.

نکته حائز اهمیت برای خرید حوله، جنس نخ و الیاف محصول می باشد که به پوست آسیب نزند و سبب حساسیت های پوستی نشود، در ادامه این مبحث طلایی با ما همراه باشید تا با مشخصات حوله برتر آشنا گردید.

بررسی مشخصات حوله استخری باکیفیت:

  • با استفاده از نخ و الیاف طبیعی تولید گردیده باشد تا سبب حساسیت های پوستی نشود.
  • با استفاده از رنگ طبیعی، رنگ آمیزی شده باشد.
  • دارای جنس نرم و لطیف باشد که پوست را اذیت نکند و حالت نوازش روی پوست داشته باشد.
  • از قابلیت شست و شو برخوردار باشد.
  • تضمین شده از عدم تغییر رنگ و سایز پس از شست و شو باشد.

عرضه مستقیم حوله استخری

عرضه مستقیم حوله استخری با توجه به ضرورت استفاده از حوله برای استفاده در بهداشت شخصی و کیفیت عالی حوله استخری، هر روزه با افزایش خرید این محصول از سوی افراد رو به رو هستیم که سبب شده تا تولیدکنندگان به افزایش تولید حوله باکیفیت بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه نمایند.

برای خرید حوله استخری باکیفیت و زیبا با قیمت مناسب بدون خروج از منزل و اتلاف وقت و صرف هزینه برای رفت و آمد به مراکز فروش، می توانید از سایت حاضر که برای رفاه شما مشتریان عزیز به عرضه مستقیم حوله از درب کارخانه با حذف واسطه ها پرداخته است، بهره مند گردید و پس از ثبت سفارش محصول را در مدت زمان کوتاه در محل مورد نظر تحویل بگیرید.