مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =

سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!!

آنچه در این مقاله می خوانید...

سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!!پارچه های میکروفیبر چگونه حوله های هستند؟موارد مورد استفاده از الیاف میکروفیبر و شکل این ذراتاکنون سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!!

سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!!

آیا می دانید به تازگی و در سریع ترین زمان ممکن سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!! با وجود تولیدی حوله هما، که از برترین تولیدی های روز کشور است، شما می توانید در کم ترین زمان ممکن و سریع ترین حالت تحویل استاندارد، تمامی سفارشات خود را از این تولیدی دریافت کنید.

دریافت برترین و بهترین خدمات ارائه شده از طرف این تولیدی برای مشتریان عزیز سبب شده است تا درخواست ها روز به روز بیشتر و متقاضی های دریافت بهترین حوله های میکروفیبر در کشور بیشتر شود.

به همین جهت قیمت تمام شده کلیه تولیدات این شرکت اعم از حوله های میکروفیبر، که به صورت عمده نیز است، بسیار ارزان تر و کم تر از حوله های میکروفیبر دیگر است که حتی کیفیتی قابل مقایسه با تولیدات حوله ای هما را ندارند.

این چهار چوب عملکردی نشان می دهد که تولیدی هما به دنبال منافع و فروش محصولات خود نیست بلکه یک دست سازی تقاضا برای خرید و بیشتر شدن آن در کنار استفاده از اجناس مرغوب و با کیفیت، بخشی از چهار چوب اصولی این تولیدی بزرگ و محبوب را شامل می شود.

شما می توانید با یک تماس تلفنی ساده کلیه مزیت های موجود در یک خرید ویژه را یک جا از تولیدی هما دریافت کنید و از این پس، بهترین و ارزنده ترین مرکز خرید و سفارش حوله های میکروفیبر، حمامی، هتلی، دستی و … را داشته باشید. همان طور که همیشه گفته ایم، این تولیدی هما است که هیچ گونه محدودیتی برای ثبت و دریافت سفارشات شما عزیزان ندارد.

سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!!: ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

پارچه های میکروفیبر چگونه حوله های هستند؟

می توان به صورت یک دسته بندی کلی بیان کرد که، میکروفیبر (یا میکروفیبر) فیبر مصنوعی ریز تر از یک نخ بسیار نازک مانند ابریشم است و قطر آن کمتر از ده میکرومتر می باشد. توجه داشته باشید که وقتی گفته می شود پارچه های میکروفیبر بسیار ریز هستند منظور این است که رشته ابریشم تقریباً یک پنجم قطر موی انسان هستند و این الیاف حتی از آن ها نیز ریز تر و نازک تر اند.

متداول ترین انواع پارچه های میکروفیبر به طور متفاوتی از جنس الیاف پلی استر ساخته می شود. پلی آمیدها (به عنوان مثال، نایلون، Kevlar  Nomex، تروگامید)؛ و ترکیبات پلی استر، پلی آمید و پلی پروپیلن از این دسته هستند که به خوبی و با نسبت های عالی در این مجموعه قرار گرفته است تا یک الیاف شگفت انگیز تولید کند.

از الیاف میکروفایبر برای ساخت حصیر، بافتنی و بافت های لباس، یا در واقع برای پوشاک، روکش مبلمان، فیلتر های صنعتی و محصولات تمیز کننده مانند حوله ها، استفاده می شود.

شکل، اندازه و ترکیبات الیاف مصنوعی در پارچه های میکروفیبر با توجه به خصوصیات خاص از جمله نرمی، سختی، جذب، دفع آب، الکترواستاتیک و قابلیت فیلتر انتخاب می شوند. به همین علت همیشه نوع الیاف بکار رفته در دو نوع از حوله ها یا پارچه های میکروفیبر یکسان نخواهد بود.

وجود منافذ فوق العاده زیادی که در بین این الیاف وجود دارد، سبب شده است تا تمامی مواد زاید در بین تار و پود های آن ها نفوذ کند و به خوبی سطح مورد نظر تمیز گردد. به همین علت شما می توانید یک تمیز شدن عالی با این نوع از حوله ها را تجربه کنید.

سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!!: ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

موارد مورد استفاده از الیاف میکروفیبر و شکل این ذرات

از الیاف میکروفیبر برای ساخت پارچه ها و الیاف متفاوت و متنوعی استفاده می شود. این امر به واسطه کارایی بالای این الیاف است. به طور مثال از آن ها در تولید:

  • نخ میکرو برای مصارف بسیار ریز و دقیق و کار های خاص ظریف
  • نخ پنبه زیر پارچه میکروفیبر برای تمیز کردن صفحه نمایش و لنزها
  • تولید دستمال های تمیز کننده سریع و آسان

و … استفاده می شود.

در محصولات تولید که با هدف تمیز کردن ساخته می شوند، میکروفیبر می تواند از ترکیب ۱۰۰٪ پلی استر یا ترکیبی از پلی استر و پلی آمید (نایلون) تولید شود.

در پارچه های با کیفیت بالا تر و بهتر برای کاربرد های تمیز کردن، فیبر های به کار رفته برای تولید، در طول فرایند تولید تقسیم می شود و الیاف چند رشته را تولید می کند.

این کار سبب می شود در مشاهده میکروسکوپی این الیاف، شما یک سطح مقطعی ستاره ای شکل را مشاهده کنید که در بین پره های این سطح، چربی ها و گرد و غبار به راحتی جای می گیرد. این الیاف تقسیم شده و اندازه رشته های منفرد کمک می کند تا این سری از پارچه ها برای تمیز کردن بهتر و مفید تر باشند.

این ساختار آلودگی را به دام می اندازد و مایعات را نیز به بهترین نحو ممکن جذب می کند. برخلاف الیاف پنبه ای، پارچه ها و حوله های میکروفیبر هیچ پرز باقی نمی گذارد، به استثنای برخی از مخلوط های بسیار ریز.

سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!!: ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

اکنون سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!!

عدم فشردگی بافتی در این الیاف پارچه های میکروفیبر سبب می شود تا یک احساس نرم و نرم مخمل خواب دار در حوله ها به وجود آید. ترکیبات به کار رفته در تولید حوله های میکروفایبر، می تواند برای تولید یک محصول بافته شده مانند لباس یا یک محصول غیر بافته شده مانند دستمال و حوله به کار گرفته شود. دومی مورد استفاده ای از این حوله ها، اغلب در تولید انواع پارچه های محدود یا یکبار مصرف استفاده می شود.

برای اینکه میکرو فیبر به عنوان یک محصول تمیز کننده ، به ویژه برای خاک های محلول در آب و چربی، بیشترین اثر را داشته باشد، باید یک میکروفیبر خرد شده یا ریز بافت باشد. همین امر قدرت جذب را در آن بالا تر می برد. تنها باید به شست و شو آن ها توجه کنید چون در صورت پر شدن منافذ درونی، قدرت جذب ان ها کاهش می یابد.

حال که می دانید سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!! باید ببینید چه مقدار و با چه ویژگی های از این نوع الیاف را می خواهید.

قیمت ارزان و مناسب از ما، درصد مواد، جنس و اندازه پارچه های میکروفیبر از شما. با یک تماس تلفنی با شماره درج شده در سایت ما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن به حوله های میکروفیبر مورد نظر خود دست یابید. پس اگر به دنبال تفاوت در کار خود هستید و می توانید با شماره ما در تماس باشید. بهترین راه موفقیت در نزدیکی شما است تنها کافیست آن را انتخاب کنید. تلفن خود را بردارید و با ما در تماس باشید.

سفارش پایین ترین قیمت پارچه حوله میکروفایبر میسر شد!!!: ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶