مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 6 =

خرید جدید ترین پارچه حوله تبریز با آب گیری بالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید جدید ترین پارچه حوله تبریز با آب گیری بالااندازه پارچه های حوله ای با کیفیت هماپارچه های شستشو:حوله دستی:حوله حمام:شرایط فوق العاده خرید جدید ترین پارچه حوله تبریز با آب گیری بالا

خرید جدید ترین پارچه حوله تبریز با آب گیری بالا

خرید جدید ترین پارچه حوله تبریز با آب گیری بالا را تنها از بهترین و معتبر ترین تولیدی حوله در کشور بخواهید. این تولیدی حوله هما است که شما را در دست یابی به این نوع از حوله ها یاری می کند. می توانید تمامی حوله های خود را با کمک تولیدی هما در کم ترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید.

خرید کردن می تواند یکی از آسان ترین و ساده ترین کار ها باشد. اگر از یک مرکز و یا تولیدی معتبر این کار را انجام دهید. پس شما می توانید به سادگی آنچه که می خواهید را انتخاب کنید. خرید های خود را به تولیدی حوله هما بسپارید تا با متفاوت ترین خرید کسب و کار خود رو به رو شوید.

خریدی که می تواند به خوبی شما را در امر فروش خود با سودی عالی یاری کند. در نتیجه شما می توانید با یک بار خرید جدید ترین پارچه حوله تبریز با آب گیری بالا بهترین خرید را داشته باشید. پس همین اکنون شروع به یک سرمایه گذاری پر سود و فروش عالی کنید. با خرید و عرضه بهترین محصولات مشتریان خود را خوشحال نمایید تا بتوانید از تکرار مجدد خرید ان ها و تبلیغات کامی آن ها بهترین فروش ممکن را داشته باشید.

توجه داشته باشید که تمامی محصولات ما در این تولیدی با بهترین و ارزنده ترین فناوری ها و دانش روز تولید می شود. به همین جهت است که به راحتی می تواند با هر نوع حوله و برند دیگری رقابت نماید. یکی از این ویژگی های عالی نیز قدرت آب گیری بالای حوله های هما است.

پس از این شرایط فروش عالی استفاده نمایید و حوله های خود را خریداری کنید. شماره تماس با مشاوران فروش ما  به صورت ۲۴ ساعته و فال در خدمت شما عزیزان است.

اندازه پارچه های حوله ای با کیفیت هما

مهم نیست که برای چه منظوری حوله ای استفاده کنید. این حوله های همان طور که بیان شد دارای قیمت فوقالعاده مناسبی هستند. علاوه براین نیز دارای ابعاد و اندازه های متفاوت و البته قابل تغییر با توجه به سفارش شما و تعداد آن هم خواهند بود. اما در مجموع چند نوع حوله از این دسته در سایز های متفاوت وجود دارد. این دسته بندی به شکل خلاصه وار در انتها درج شده است.

پارچه های شستشو:

این حوله ها به شکل مربع های در اندازه های ۱۲ در ۱۲ اینچی تولید می شوند. این اندازه از حوله برای اکثر ما از سری لوازم اصلی خانگی به شمار می آید.

هنگام شستن صورت یا شستشوی دست و ظروف، این سایز از حوله ها بسیار ضروری است و به دلیل اندازه کوچک و نا محسوسی که دارند فوق العاده مفید هستند. می توانید آن ها را در هر جایی به کار بگیرید. این نوع از حوله ها را می توانید در بسته های یک تا ده تای پارچه ای بخرید. توجه داشته باشید که در حالت عادی سفارش همه آن ها به رنگ سفید هستند.

حوله دستی:

حوله های دستی مستطیل شکل هستند و گرچه اندازه آن ها از حوله ای به حوله دیگر متفاوت خواهد بود، اما همیشه در سایز و اندازه ای بین اندازه پارچه دستشویی و حوله حمام قرار می گیرند. در این اندازه با توجه به نیاز افراد و سفارش مشتری حوله ها متفاوت هستند.

این نوع از حوله ها را در کنار یک سینک ظرفشویی آویزان یا جمع کنید. جایی که قرار دادن آن ها کاملاً مناسب است تا دستان شما بعد از شستشو خشک شود یا نشتی های روی پیشخوان پاک شود. تولیدی حوله هما در بسته های سه سایزی مختلف ۱۶  در ۲۷ اینچ، ۱۶ در ۳۰ اینچ و ۱۵ در ۲۵ اینچ عرضه می شود.

با این اندازه های متنوع شما تنها کافیست که تصمیم بگیرید که کدام اندازه برای نیاز های شما مناسب است و مشغول سفارش این حوله های دستی سفید و زیبا شوید.

حوله حمام:

شاید مهمترین حوله از همه حوله ها نوع حوله حمام باشد. ما از این نوع از حوله ها برای خشک کردن بعد از دوش گرفتن، برای پوشیدن لباس قبل از لباس پوشیدن، بعد از خشک شدن و حتی برای ایستادن به عنوان تشک حمام استفاده می کنیم تا کف خیس نشود.

به همین دلیل با توجه به توضیحی که در مورد استفاده از ان ها داده شد، این حوله ها باید بزرگ باشند. معمولاً در اندازه های ۲۴ در ۴۸ اینچ یا ۲۴ در ۵۰ اینچ که برای انجام هر کاری مناسب هستند. شما می توانید این حوله های حمام را به صورت بسته ای از ما بخرید و در مقایسه با قیمت خرید حوله های یکبار مصرف، پس انداز خواهید کرد.

پس شما تنها کافیست تصمیم بگیرید که به کدام اندازه نیاز دارید و فقط آن حوله ها را بخرید، یا بسته های نرم افزاری از هر سه اندازه را بگیرید و از آرامش ذهنی حاصل از دانستن اینکه همه حوله های شما دارای زیبایی خاصی هستند، لذت ببرید و عملکرد خوبی نیز داشته باشید.

پس در نتیجه شما می توانید با توجه به نوع حوله ای که دارید و اندازه آن، سفارش های خود را به تولیدی حوله هما بسپارید. این حوله ها می توانند به سریع ترین شکل ممکن در اختیار شما  قرار بگیرند و یا اینکه شما پارچه حوله ها را تهیه کنید و در اندازه دلخواه خود برش دهید. انتخاب و دامنه عملکرد و روش ان کاملا به خواست و نیاز شما بستگی خواهد داشت.

شرایط فوق العاده خرید جدید ترین پارچه حوله تبریز با آب گیری بالا

خرید جدید ترین پارچه حوله تبریز با آب گیری بالا می تواند در فروش حوله های موجود در فروشگاه شما، سود فوق العاده ای حاصل نماید. این نوع از حوله ها دارای کیفیت ناب و قدرتی بی نظیر در جذب آن و رطوبت هستند.

علاوه براین قدرت جذب مواد چربی در این نوع از حوله های تولیدی هما نیز بسیار بالا است. پس می توانید از پارچه های حوله ای خریداری شده خود از تولیدی حوله هما بهترین استفاده ممکن را ببرید و ارزنده ترین نوع حوله ها را خریداری نمایید.

با ما در تماس باشید. در هز دوره ما دارای شرایط فروش استثنایی خواهیم بود که به خوبی انواع و اقسام حوله های مد نظر خود را می توانید با کم ترین بهای تمام شده از ما خریداری نمایید. فرم موجود در سایت ما را پر کنید تا بتوانید شفارشات خود را در زمانی فوق العاده کم از ما دریافت نمایید.

ما مفتحر هستیم که تمامی آنچه در توان داریم برای پیش برد هرچه بهتر و ارزنده تر کسب وکار شما در پیش گرفته ایم. با ما باشید تا در کنار هم بهترین سود دهی ممکن و فروش بهترین نوع حوله ها به مردن عزیزمان را تجربه کنیم.

محمد رضا اله یاری بیک

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نام

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129172586

telegram icon تلگرام: holehoma@

instagram icon اینستاگرام: holehoma @

email icon ایمیل: holehoma@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.