مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =

خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهرانخوبپارچه های حوله میکروفایبر چیست و چگونه کار می کند؟اکنونآیا می دانید پارچه های میکروفیبر چگونه کار می کنند؟علاوه براینروش خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران

خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران

خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران را تنها با کمک پرسنل و مشاوران فروش تولیدی حوله هما انجام دهید تا بهترین سود دهی سال خود را تنها با یک خرید مشاهده نمایید!

تولید بهترین و با کیفیت ترین نوع حوله های میکروفیبر در داخل کشور تنها در این تولیدی بزرگ امکان پذیر است که به راحتی و با سریع ترین روش، در دسترس شما مصرف کننده گرامی قرار داده می شود. اما مگر حوله های میکروفیبر چگونه عمل می کنند که این قدر پر طرف دار هستند؟

آیا تا به حال پیشخوان آشپزخانه خود را با پارچه نخی پاک کرده اید و در نهایت باز هم مجبور شده اید با دستمال کاغذی از روی آن بر گردید تا از رطوبت و بقایای باقی مانده خلاص شوید؟

خوب

ما پیشنهاد بهتری برای انجام ندادن دوباره این کار پر زحمت، خسته کننده و زمان بر داریم. از حوله های میکروفیبر  هما می توان استفاده کنید ان هم یک استفاده به صورت خشک و بودن نم!

بنابراین با یک بار استفاده از حوله های میکروفیبر هما، شما نیاز به دور دوم دستمال کشیدن را از بین می برید. اما سوال اینجاست که این نوع از حوله ها مگر چگونه عمل می کنند و چه موادی دارند که حتی بدون نمناک بودن این قدر تمیز عملی کنند؟

باید گفت که پلی استر موجود در الیاف این نوع از حوله های هما، با چربی های موجود در سطوح مورد نظر شما، به خوبی با هم بازی می کنند.

این بدان معنی است که میکروفیبر برای برداشتن چربی و روغن از سطح مورد نظر شما، به کمک مواد پاک کننده قوی شیمیایی بسیار عالی  نیاز ندارد. این نوع از حوله ها حتی به کمک آب هم نیاز ندارند. با ما باشید تا بدانیم چگونه؟!

خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران: ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

پارچه های حوله میکروفایبر چیست و چگونه کار می کند؟

اگر از پارچه های میکروفیبر برای تمیز کردن استفاده می کنید، مطمئناً متوجه شده اید که این پارچه نسبت به پارچه های قدیمی یا حتی حوله های کاغذی پیشرفت چشمگیری از نظر جذب رطوبت، چربی و مایعات دیگر داشته است.

اما دقیقاً پارچه میکروفیبر چیست؟ و آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه کار می کنند یا از چه الیاف و جنسی ساخته شده اند؟ پس اگر تاکنون به پاسخ این سوالات دست نیافته اید، اکنون آماده شوید تا بیابیم دقیقا این نوع از پارچه ها چگونه هستند.

اطلاعات زیر ممکن است منجر به خرید یک حوله عالی شود که عشق شما به میکروفیبر را بیان می کند. پارچه های میکروفیبر از چه ساخته شده اند؟ همانطور که از نامش پیداست، پارچه های میکروفیبر از الیاف بسیار ریز ساخته می شوند.

اگر می خواهید مقیاس خود را بدست آورید باید گفت که پارچه های میکروفیبرها از یک رشته ابریشم هم بسیار کوچک تر هستند. آن ها باعث می شوند الیاف موجود در پارچه های تمیز کننده از جنس الیاف پنبه ای، نسب به این الیاف، کاملاً حجیم و منجمد باشند.

اکنون

نگاهی به برچسب پارچه های میکروفیبری که برای تمیز کردن در منزل و محل کار خود استفاده می کنید، بیندازید. اغلب آن ها از ترکیبی از پلی استر و پلی آمید یا نایلون ساخته شده اند یعنی یک سری از مواد مصنوعی نه طبیعی. موادی که می تواند دیر تر خراب شود و در کنار آن عملکرد عالی نیز داشته باشد.

این امر علاوه بر ایجاد سطوح الیافی بیشتر در واحد سطح برای تمیز کردن بهتر، باعث متخلخل شدن بیشتر پارچه ها نیز می شود. می توان گفت که شما هنگامی که از پارچه های میکروفیبر برای تمیز کردن استفاده می کنید، از هر دو فاکتور موجود در این حوله ها بهره مند می شوید.

خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران: ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

آیا می دانید پارچه های میکروفیبر چگونه کار می کنند؟

به طور خلاصه مطالب بالا بیان می کنند که پارچه های میکروفیبری موجود از الیاف پلاستیکی ساخته شده اند. در حوله ها و پارچه های میکروفیبری، پلی استر و پلی آمید به گونه ای ترکیب می شوند که فیبرهای آن ها شکافته می شوند.

به دلیل آرایش الیاف ریز میکروفیبرها در حوله ها، استفاده از پارچه های میکروفیبر برای تمیز کردن منزل و انجام امور روزانه، می تواند خانه داری را هم راحت و هم موثرتر کند.

پارچه های معمولی که از الیاف میکرو فیبر ساخته نشده اند و به صورت عادی در بازار موجود هستند، باعث می شوند تا خاک و گلوله های گرد و خاک، چربی و … روی سطح تمیز شونده به صورت فشار دست در حین تمیز کردن، باز هم باقی بمانند و به جای آنکه جذب پارچه شوند به سطح جسم بیشتر بچسبند و آن را مات کنند اما شما تصور کنید که این ذرات پاک شده اند. بنابراین تمیز کردن سطوح توسط حوله های میکروفیبر ،می تواند به مانند عملکرد یک خرس واقعی و قدرت او در منزل شما باشد.

علاوه براین

زیبایی پارچه های میکروفیبر این است که از الیاف شکافته شده ساخته شده است. در نتیجه از نقطه نظر فیزیکی این الیاف می توانند سطوح بیشتری را ایجاد می کنند که به شکل بهتری روی خاک، گرد و غبار و حتی باکتری ها قرار بگیرند و آن ها را به خود جذب کند.

بسیاری از ویروس ها کمی کوچک هستند که توسط میکروفیبرها قابل جمع شدن نیستند، اما باز هم پارچه های میکروفیبر با فیبرهای بسیار کوچکی که دارند می تواند باکتری ها را گیر بیندازد و این سطوح را بهتر تمیز کنند.

عملکرد نهایی که این نوع از حوله ها در اختیار شما قرار می دهند را می توانید حتی خود به شکل یک آزمایش ساده در منزل مشاهده کنید.

خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران: ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

روش خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران

تمیزی و عملکرد نهایی کار با این نوع از حوله ها بسیار چشمگیر است. به همین دلیل، شما می توانید از پارچه های میکروفیبر برای تمیز کردن بسیاری از سطوح حتی بدون آب و خیس و نمناک کردن آن ها استفاده کنید.

خاصیت متخلخلی پارچه های میکروفیبر به این معنی است که آن ها بسیار جاذب بوده و به سرعت خشک می شوند. این نیز خود می تواند به یکی از بهترین مزیت های آن ها تبدیل گردد.

اگر بعد از دوش گرفتن روی حوله های حمامی میکروفیبر هما قدم بگذارید، از نزدیک تجربه خشک شدن سریع این الیاف را خواهید دید و این کیفیت را احساس خواهید کرد.

بنابراین، در هر شرایط کاری و با هر نوع لکه و نحوه پاک کردنی، حتی اگر پارچه های میکروفیبر را برای تمیز کردن لکه های لجباز به تمایل خود خیس کنید، آن ها به سختی اثری از لکه های موجود بر روی سطح باقی خواهند گذاشت و همه جا را تمیز می کنند.

پس با تمام این توصیف ها، حال وقت خرید و تهیه این الیاف شگفت انگیز است. برای خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران باید به دنبال مرکزی باشید که بهترین و اصلی ترین این نوع از حوله ها را تولید خواهد کرد.

خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران تنها یکی از فعالیت های تولیدی بزرگ هما در چهار چوب عملکرد کاری است. این تولیدی هر ساله با ساخت بهترین و با کیفیت ترین نوع حوله ها، سبب شده است شما عزیزان یک مرکز عالی برای خرید انواع و اقسام حوله ها را داشته باشید.

خرید بی واسطه پارچه های حوله میکروفایبر در تهران: ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶