مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

مرکز تولید حوله دستی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرحهای مختلف حوله دستیفروش مستقیم حوله دستی عمده

مرکز فروشگاهی حوله دستی عمده محصولات جدید و متنوع خود را به صورت مستقیم و در بستر اینترنت به علاقمندان و متقاضیان آن ارائه می دهد. محصولات به علت تنوع گسترده در طراحی و رنگ بندی از استقبال عمومی برخوردار شده و به جهت امکان خرید عمده از آنها افراد از قیمت های به صرفه تری برخوردار خواهند شد.

لیست قیمت روز به همراه اطلاعات لازم در خصوص الیاف حوله ها و موارد مورد نیاز خریداران در بخش محصولات قرار داده شده است. در صورت ایجاد مشکل در پروسه ثبت سفارش می توانید به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

مرکز تولید حوله دستی عمده

طرحهای مختلف حوله دستی

طرحهای مختلف حوله دستی بهترین حوله دستی از نظر هر خریداری ویژگی ها و مشخصاتی داشته که یکی از مهم ترین این ویژگی ها نوع طراحی و رنگ بندی آن است. در واقع افراد به دنبال محصولی هستند که علاوه بر کیفیت مطلوب، میزان لطافت قابل قبول و قیمت مناسب طراحی منحصر به فرد و جدیدی داشته و مطابق با سلایق مختلف آن ها باشد.

تولید کنندگان حوله دستی به دلیل خلاقیت ها و سلیقه های متفاوت، محصولاتی بسیار متنوع و جدید را روانه بازار نموده اند. از این رو تولیدات با استقبال عمومی مواجه شده اند. برخی از این طراحی ها بسیار ساده و در رنگ بندی های مختلف عرضه شده و برخی از طراحی به صورت طرح های برجسته می باشند.

طراحی اغلب حوله های دستی به صورت دو رو بوده و این مسئله یکی از امتیازات محصول نیز به شمار می رود. همچنین جنس به کار رفته در آن می تواند موجب تمایز و تفاوت در طرح ها گردد. همانطور که شاهد هستیم در بازار با انواع حوله های پنبه ای درجه یک، دو و… رو به رو هستیم که هر یک از آن ها دارای لطافت و ظرافت های متفاوتی نیز هستند.

در کنار این مسئله ابعاد و اندازه حوله را نیز می توان در این دسته بندی قرار داد و تفاوت در سایز حوله ها می تواند موجب تنوع در طرح آن ها گردد. به صورت خلاصه می توانیم طرح های مختلف انواع حوله دستی را در دسته بندی های زیر قرار دهیم.

  • الیاف و مواد به کار رفته در تولید حوله
  • ابعاد و اندازه های در نظر گرفته شده برای حوله
  • طرح ها و اشکال ثبت شده بر روی حوله دستی که می تواند به صورت ساده و یا برجسته باشد.
  • حالت ساده و یا ریشه دار حوله دستی
  • جنس نهایی محصول که می تواند نشانگر میزان کیفیت، لطافت و عدم حساسیت پوستی در آن گردد.

فروش مستقیم حوله دستی عمده

فروش مستقیم حوله دستی عمده برای خرید حوله دستی با قیمت مناسب می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون حضور هیچ گونه واسطه تهیه کنید. این امکان برای افرادی فراهم شده که فروشگاه های معتبر محصولات را به خوبی تشخیص داده و به صورت مجازی می توانند با فروشندگان ارتباط برقرار نمایند.

حوله دستی در این بستر به گونه ای عرضه شده که افراد در هر کجای کشور بتوانند به میزان دلخواه و با حجم انبوه سفارشات خود را ثبت نموده و با صرف کمترین هزینه صاحب بهترین و باکیفیت ترین انواع حوله دستی گردند. تنها لازم است تا نوع حوله دستی و طراحی و رنگ بندی آن را مشخص نموده و بعد از ثبت اطلاعات و سفارش منتظر ارسال کالای خود باشید.