مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =

قیمت حوله تنپوش دو رو نخ

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع حوله تنپوش دو رو نخخرید حوله تنپوش دو رو نخ

قیمت حوله تنپوش دو رو نخ با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و نرمی و لطافت و کیفیت شگفت انگیزی که دارد با نازلترین و باورنکردنی ترین قیمت ها به فروش می رسد زیرا این محصول به‌ طور عمده و خرده توسط شخص تولید کننده با حذف تمامی واسطه ها و دلالان بازاری با ارائه ضمانت کامل در اختیار خریداران سراسر نقاط کشور قرار می گیرد.

قیمت حوله تنپوش دو رو نخ

معرفی انواع حوله تنپوش دو رو نخ

معرفی انواع حوله تنپوش دو رو نخ حوله یکی از مهم ترین لوازم شخصی است که جهت خشک نمودن آب بدن پس از حمام مورد استفاده قرار می گیرد و شامل انواع و اقسام گوناگونی است که هر نوع دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد و خاصی می باشد.

یکی از بهترین انواع این محصول حوله تنپوش دو رو نخ است که از بهترین و طبیعی ترین نخ و الیاف گیاهی تولید می شود و جایگاه ویژه ای در بین سایر حوله ها دارد و علاوه بر جنس مقاوم و مستحکم بسیار نرم است و ظاهری بسیار زیبا و خاص دارد.

این محصول شامل انواع و اقسام متعدد و گوناگونی است که عبارتند از…..

حوله تنپوش نوزادی به عنوان حساس ترین و با ظرافت ترین حوله شناخته شده است که به گونه ای طراحی و تولید شده است که به بدن نوزاد آسیبی وارد نمی کند و به خوبی رطوبت بدن را جذب می کند.

حوله تن‌پوش کودکانه دو رو نخ از برترین و مرغوب ترین محصولات می باشد که مطابق با بدن کودکان طراحی می شود و تمام تار و پود های آن از نخ خالص است.

حوله تنپوش بزرگسالان از دیگر نمونه های این نوع حوله است که مختص قشر بزرگسال است و قدرت جذب آب بسیار بالایی دارد و به خوبی رطوبت و نم بدن را می گیرد.

خرید حوله تنپوش دو رو نخ

خرید حوله تنپوش دو رو نخ حوله تنپوش دو رو نخ از محصولات درجه یک و با کیفیت و بسیار پر طرفدار در اقشار مختلف جامعه است که دارای نکات مثبت و مزایای بسیار زیادی است و نسبت به سایر نمونه های آن در بازار برتری دارد. تولید حوله دو رو نخ در بسیاری از کارخانه ها در بهداشتی ترین و مطلوب ترین شرایط در برند های معتبر و شناخته شده صورت می گیرد.

فروش حوله تنپوش از رونق و توسعه بسیار خوب و بی نظیری بهره مند است زیرا این محصول با بهترین روش عرضه در اختیار خریداران سراسر کشور قرار می گیرد.

مرکز توزیع ما با کیفیت ترین و مرغوب ترین حوله را در سایز های مختلف و طرح های گوناگون و متنوع مستقیما توسط شخص تولید کننده با اعمال قیمت های رقابتی در سراسر کشور عرضه می کند.

محمد رضا اله یاری بیک

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نام

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129172586

telegram icon تلگرام: holehoma@

instagram icon اینستاگرام: holehoma @

email icon ایمیل: holehoma@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید